ברשימות הבחירה, ניווט עם החצים למעלה ולמטה בין האפשרויות

מידע שימושי

    • שלום רב,

      בלחיצה על הקישור הבא תופנו לאתר חיצוני לבדיקת מסמכי נסיעה, המידע שיוצג אינו באחריות רשות שדות התעופה ואינו בפיקוחה,
      השימוש באתר הנו באחריות המשתמשים בלבד:

      https://www.traveldoc.aero

  • המרת מטח - בנק הפועלים

    שירות המרת מט"ח פועל בדלפקי בנק הפועלים:
    סניף אולם נוסעים יוצאים (דיוטי פרי), טרמינל 1, בהתאם ללוח הטיסות. 

    כספומט- סמארט:

    מיקום: בחזית הטרמינל, צמוד לשער 3 בטרמינל 1.

  • ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת PassportCard, מעניק שירות ביטוח נסיעות חו"ל בדלפק החברה ופעיל 24/7.
    הדלפק ממוקם באולם נוסעים יוצאים (ליד שער 37), טרמינל 1.

    טלפון: 09-8920930

    אתר האינטרנט של פספורטכארד

  • השירות ניתן לתיירים שאינם אזרחי מדינת ישראל בגין רכישות שביצעו בישראל, בעת עזיבתם את הארץ.
    החזר מע"מ לתיירים ניתן לתבוע עבור רכישות שבוצעו בזמן השהייה בארץ ערב יציאתם ממנה. לא ניתן לקבל החזר מע"מ בדיעבד על מוצרים שנרכשו בביקורים מזמן עבר.

    חברת מילגם מפעילה את דלפקי השירות להחזר מע"מ (V.A.T. Refund) כמפורט להלן:
    טובין שנשלחים בכבודה לבטן המטוס:
    טרם מסירת המזוודות בדלפק הצ'ק אין, יש להחתים את המסמכים הרשמיים ואת הטובין שנרכשו בדלפק להחזר מע"מ הממוקם באולם היוצאים (Check-in) במגזר A.
    לקבלת ההחזר נדרש למסור את האישור החתום שנתקבל עם הצגת הטובין בדלפק השירות להחזר מע"מ באולם היוצאים, טרמינל 1.

    למידע נוסף ניתן לפנות:
    בטלפון: 03-7280123
    פקס: 03-7280124

    קישור לאתר מילגם

  • בטרמינל קיימות מכונות בהן ניתן לרכוש שתיה וממתקים של חברת משקר.

    טלפון: 04-6309999

    www.mashkar.co.il

  • בכפוף לתיקון חוק "אזרחים וותיקים" – השירות מעניק פטור מתור בכל נקודות השירות בתהליך נוסע יוצא/נכנס לאזרחים ותיקים בני 80 ומעלה. השירות מותנה בהצגת מסמכים רשמיים כמפורט להלן:

    • מגזרי הבידוק הביטחוני - נוסע ותיק זכאי לפנות לדייל השירות כדי לקבל קדימות בתור לבידוק הביטחוני וכן בתור לרישום לטיסה.
    • מתחם בידוק כבודת יד - נוסע ותיק זכאי להשתמש בתור הייעודי לנוסעים נעזרים.
    • ביקורת דרכונים - נוסע ותיק זכאי להשתמש בתור המקוצר
  • למידע בנושא חניונים - לחצו כאן.

  • לידיעת ציבור הנוחתים מאילת,

    משרד התחבורה מפעיל באמצעות חברת "קווים", הסעה לתחנת "ארלוזורוב" בתל אביב.

    שעות הפעילות:
    האוטובוס פועל על פי לוח הטיסות הנוחתות מאילת.
    בימי שישי עד כניסת השבת.
    בימי שבת החל מצאת השבת.

    מיקום: 
    האוטובוס ממתין לנוסעים בחניון מס' 20 "פתאל", מחוץ לשער 10.

    לקבלת מידע מעודכן ומפורט אודות זמני הנסיעה ותדירות הקו ניתן לפנות למוקד חברת קווים.
    טלפון: 2060* או 03-7732060.

    קישור לאתר: kavim-t.co.il

  • דלפק שירות לרכישת כרטיסי סים וחבילות תקשורת וגלישה לשימוש בישראל ובחו"ל לכל היעדים.
    השכרת מכשירים ומיני ראוטרים לגלישה, עד עשרה מכשירים וציוד נלווה לסלולר.
    הדלפק נסגר שעתיים לפני כניסת השבת ונפתח עד שעתיים אחרי יציאת השבת.

    מיקום:
    אולם נוסעים יוצאים טרמינל 1

    דואר אלקטרוני:
    info@019mobile.co.il

    אתר